Bagageperikelen - Reisverslag uit Gaanderen, Nederland van Rene en Bert - WaarBenJij.nu Bagageperikelen - Reisverslag uit Gaanderen, Nederland van Rene en Bert - WaarBenJij.nu

Bagageperikelen

Blijf op de hoogte en volg Rene en Bert

17 Mei 2018 | Nederland, Gaanderen

Ik weet dat er een een verschil is tussen licht en zwaar reizen; de eerste heeft mijn voorkeur. Toch wordt ik wat onrustig van het verschil tussen de beide foto's. De 'zware' fiets is van iemand die ook twee weken onderweg is; rondje Achterhoek. De 'lichte' fiets is van mij; ook twee weken onderweg. Ergens knaagt er iets . . .

  • 17 Mei 2018 - 15:07

    Evert:

    Mannen, veel succes en plezier gedurende jullie veldtocht.
    Het verschil in bagage zit hem waarschijnlijk in het feit dat jullie
    Geen tent, slaap- en keukenspullen en eten meenemen.
    Als ik het goed begrepen heb liggen jullie, na een uitgebreid diner genoten te hebben,
    In luxe, zachte bedjes. Als heren betaamd.
    Bon voyage, mes amis!!

  • 18 Mei 2018 - 12:54

    André En Nel Roelofsen:

    René en Bert geniet van deze enorme trip,
    door een hele mooie streek.
    Veel succes.
    André en Nel.

Tags: bagage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rene en Bert

Nou en of wij een profiel hebben, en wat voor een. Wat zeg ik, we hebben er wel twee! Voor deze reis is echter maar één profiel van belang; die van de banden!

Actief sinds 12 Mei 2018
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 6340

Voorgaande reizen:

22 Mei 2018 - 02 Juni 2018

Fietstocht naar de Mont Ventoux

Landen bezocht: