Zeik NAT! - Reisverslag uit Montélimar, Frankrijk van Rene en Bert - WaarBenJij.nu Zeik NAT! - Reisverslag uit Montélimar, Frankrijk van Rene en Bert - WaarBenJij.nu

Zeik NAT!

Door: Bert/René

Blijf op de hoogte en volg Rene en Bert

31 Mei 2018 | Frankrijk, Montélimar

Noodweer in Zuid-oost Frankrijk. We zagen veel ellende voorbij komen op TV gisteravond in het restaurant. Vanochtend in de stromende regen vertrokken. Zwartgrijze luchten, mist&nevel rond alle heuvels en geen enkel uitzicht op blauw te bekennen. Ondanks overschoenen (Shimano; waterdicht) en super regenjas drijf- en doornat na een km of 20. Er moesten er toen nog een flink aantal komen. Remmen die afgrijselijke geluiden begonnen te maken verhoogden de stemming ook al niet echt. Toen het water zeg maar de bilnaad had bereikt was het feestniveau compleet. Overbodig te zeggen dat onze normaalgesproken uitbundige gesprekken allang waren stilgevallen.
En dan, een km of 15 voor de eindbestemming blauwe stukjes in de verte. Gezien onze niet bepaald kinderachtige snelheid kwamen die behoorlijk snel dichterbij en werden ook steeds groter. Vanmiddag volop in de zon op een terras gezeten terwijl het in het oosten net voor/boven de heuvels donkerzwart bleef dreigen. Onbestendigheid troef. Voor wat betreft de zoektocht naar een koud pilsje; we hebben nou toch iets gevonden!

• 31 Mei 2018 - 19:21

Eddy:

Jullie zijn echte bikkels, de laatste loodjes, veel succes.
    Eddy.

• 01 Juni 2018 - 12:05

André En Nel:

Hoi Mannen.
    Hopen dat de rest van de reis droog en zonniger verloopt.
    Geniet van het volgende stuk. Groetjes