Mort Subite - Reisverslag uit Valence, Frankrijk van Rene en Bert - WaarBenJij.nu Mort Subite - Reisverslag uit Valence, Frankrijk van Rene en Bert - WaarBenJij.nu

Mort Subite

Door: Bert/René

Blijf op de hoogte en volg Rene en Bert

30 Mei 2018 | Frankrijk, Valence

Vanochtend maar eens even gekeken hoe we er geestelijk, fysiek, mentaal en moreel voor staan. We hebben nog nul afhaakverschijnselen dus vol goeie moed en onder redelijke weersomstandigheden op pad gegaan. Er is voor vandaag weinig spectaculairs te melden; een heel behoorlijke afstand afgelegd met het gebruikelijke ‘bult op&af’, het gebruikelijke ‘moeten we nou hier in, of toch daar langs’, de gebruikelijke koffie- en lunchstops en, er-rug leuk want we genieten daar onwijs van, de inmiddels ook gebruikelijke ontmoetingen/gesprekken met allerlei superaardige mensen. Soms in het Engels, soms in ons beste schoolfrans maar vaker in ons geliefde Frengels. Ons doel nadert. Nu eens opzoek naar Mort Subite!

Rene en Bert

Nou en of wij een profiel hebben, en wat voor een. Wat zeg ik, we hebben er wel twee! Voor deze reis is echter maar één profiel van belang; die van de banden!

Actief sinds 12 Mei 2018