Dag 4 De Eifel uit opweg naar France - Reisverslag uit Thionville, Frankrijk van Rene en Bert - WaarBenJij.nu Dag 4 De Eifel uit opweg naar France - Reisverslag uit Thionville, Frankrijk van Rene en Bert - WaarBenJij.nu

Dag 4 De Eifel uit opweg naar France

Door: Bert/Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene en Bert

25 Mei 2018 | Frankrijk, Thionville

Vanochtend om 9 uur vertrokken uit Veldenz. Doel: Cattenom in Frankrijk. Dat doel zijn we na een kleine 110 km zelfs voorbij geschoten. We gaan zo aan een paar kouwe pilsjes in Thionville. Wel hadden we onderweg een paar idiote beklimmingen. De hoogtemeterteller staat op 1006 mtr. De weg langs de Moezeloever is van een ongekende schoonheid maar wanneer bebouwing/dorpjes/andere obstakels oeverfietsen niet toestaan is het wel direct naar het bergverzet schakelen. We hebben stevig afgezien vandaan.

• 25 Mei 2018 - 18:51

Linda & Maurice:

Hallo mannen. Goed bezig en voor de buien uit. Hebben jullie al een goeie masseuse gevonden (Helga )?
    In één streep nu de groene route af, Bon Voyage!

Rene en Bert

Nou en of wij een profiel hebben, en wat voor een. Wat zeg ik, we hebben er wel twee! Voor deze reis is echter maar één profiel van belang; die van de banden!

Actief sinds 12 Mei 2018