Dag 2 Klimmen, klimmen, en oja klimmen - Reisverslag uit Grevenbroich, Duitsland van Rene en Bert - WaarBenJij.nu Dag 2 Klimmen, klimmen, en oja klimmen - Reisverslag uit Grevenbroich, Duitsland van Rene en Bert - WaarBenJij.nu

Dag 2 Klimmen, klimmen, en oja klimmen

Door: Bert en Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene en Bert

23 Mei 2018 | Duitsland, Grevenbroich

Zojuist een heel verhaal hier neer gekwakt maar de site heeft weer eens een hik-up. In het kort: Grevenboich uit proberen te komen was een ramp. 34 km gefiets om 9 km van de stad te raken. De Eifel is een andere fietsramp; we liggen ruim 30 km achter op schema. 1100 meter geklommen over krap 100 km. Dat klimmen gebeurde over de laatse 40. Veel overnachtingsplekken vol en locals die stomverbaasd kijken bij vragen als ‘ergens een koffietentje hier?, dan zeggen ‘3 km verder op’ en vervolgens blijken dat er 16 te zijn. Geldt trouwens ook voor informatie mbt afslagen/afsluitingen, bospaden. Never a dull moment in de Eifel. Morgen opweg naar de enige afspraak deze 2 weken. Ton en Janny van Gasthof Zur Grafschaft in Veldenz. Is maar 113 km klimmen en dalen (en we zijn al zo moe)

• 23 Mei 2018 - 20:38

Judith:

Bloed, zweet en tranen.......
    Kanjers zijn jullie

• 23 Mei 2018 - 22:01

Bertie:

Ach dat is ff andere koek, dan is dat bord spaghetti dik verdiend vandaag. Hopelijk morgen een dag die soepel verloopt

Rene en Bert

Nou en of wij een profiel hebben, en wat voor een. Wat zeg ik, we hebben er wel twee! Voor deze reis is echter maar één profiel van belang; die van de banden!

Actief sinds 12 Mei 2018